גני אירועים יוקרתיים לחתונה

גני אירועים יוקרתיים לחתונהמחפשים גן או אולם לחתונה? מחפשים משהו יוקרתי? הגעתם לפוסט הנכון. בפוסט זה נביא לכם מעט טיפים על מציאת גני אירועים יוקרתיים לחתונה.

ראשית נתחיל אם השאלה המתבקשת – "מה מגדיר גן אירועים כיוקרתי?"

ובכן יש הרבה תשובות לשאלה זו אבל התשובה הטובה ביותר שכל זוג יענה היא "וואו" ראשוני. אם אתם מחפשים גני אירועים, אתם בטח מגיעים להרבה מקומות שחלקם נחמדים אבל האוכל טוב, חלקם נראים טוב אבל הניהול והיחס בפגישה מאכזב וחלםמעולים אבל לא מתאימים לגודל האירוע שלכם, אבל הדבר שהופך גן אירועים ליוקרתי הוא ה"וואו" הראשוני שמגיעים אל האולם.

אחרי ה"וואו" הראשוני יש עוד כל מיני דברים חשובים שתקבלו רק בגני אירועים יוקרתיים.

גני אירועים יוקרתיים לחתונה – קריטריונים

  • יוקרהתפריט האוכל – חשוב שיהיה מגוון רחב של מנות, שמהנות יהיו טעימות וטריות, מעבר מנות חשוב גם שהסלטים לאורך כל האירוע יהיו מעולים וכמובן גם במגוון רחב שיתאים לכל המוזמנים
  • העיצוב הבסיסי – רוב גני האירועים עושים אירוע עם עיצוב בסיסי עלוב למדי. גן אירועים יוקרתי מציע עיצוב סנדרטי גבוה מאוד על מנת להקל בתחום הזה. כמובן שלכל אולם ניתן להוסיף ולשדרג את העיצוב ואת מראה האירוע אך חשוב שהבסיס יראה יוקרתי.
  • הבר האלכוהולי – גני אירועים רבים מציעים בר מאוד מצומצם כבסיס. זה לרוב לא משתנה בן גן אירועים אחד לשני אבל בגנים היוקרתיים יותר ישנו דיל המשלים לכם את כל השתיה במחיר נוח ומשתלם עם מגוון סוגי אלכוהול וקוקטיילים רחב מאוד.
  • יחס העובדים – אולמות יוקרתיים לא לוקחים ריזיקה ומציבים לכל אירוע בין 3-5 מנהלי אירוע שילוו את החתן והכלה מרגע הגעתם לאולם ועד יציאתם הביתה, דואגים לכך שהכל יעבור כמו המתוכנן ובמקרים של תקלות מסדרים את הכל במהירות הבזק.

רוצים לראות מה זה יוקרתי? לחצו פה >> גן אירועים

לסיכום, כאשר אתם הולכים לראות גני אירועים יוקרתיים לחתונה, בידקו את כל הקריטריונים שנכתבו פה (מנסיון רב) ותקבלו גן מעולה, אירוע בלתי נשכח וחוויה ללא תקלות. וכמובן הכי חשוב – שיהיה מזל טוב.

תגובה אחת בנושא “גני אירועים יוקרתיים לחתונה”

  1. שמעתי שם (הרמוניה בגן אירועים) שיפצו את המקום והיום הוא ממש עומד בסטנדרטים גבוהים מאוד
    בהצלחה

סגור לתגובות.