תן למוביל להוביל

מעבר דירה הוא אחד הרגעים המעניינים יותר בחיים שלנו ישנה התרגשות לקראת הכניסה לדירה החדשה וכל תהליך מעבר הדירה הוא מצבע מורכב של לוגיסטיקה ותכנון ממש כמו מבצע צבאי.החל מארגון ואריזה של החפצים בבית ועד לשינוי כתובת בדואר  כל ההתרגשות הזו יכולה מתנקזת ליום מעבר הדירה זהו יום מרגש במיוחד  וכל ההתרגשות היפה הזו יכולה להיעלם בעקבות חברת ההובלות ששוכרים ולהיפך ליום מורט עצבים זה יכול להתחיל באיחור מעצבן ולהסתיים בשבירה של רהיטים על ידי הובלה לא נכונה ואפילו איבוד חפצים במהלך ההובלה. מעבר דירה

אז איך ניתן לעבור את יום ההובלה בהצלחה ולהישאר מרוגשים?

דבר ראשון הוא לא לחכות ליום האחרון על מנת להזמין חברת הובלה יש לעשות זאת שבוע ואפילו שבועיים עוד לפני מעבר הדירה בייחוד אם הזמן שבו עוברים הוא בקיץ שאז ישנה עליה במעבר הדירות והלחץ על חברות ההובלה גובר ואם לא נמהר לסגור הובלה אנו עלולים למצוא את עצמנו עם כל האריזות יושבים ומחפשין מוביל שיוביל לנו את הדירה במקרים כאלו מנצלים המובילים את נקודת התורפה של הזמן שאינו לטובת הלקוח ומפקיעים מחירים.

בחירת חברת הובלות

קודם כל יש להתאים את חברת ההובלות לסוג ההובלה שאתם צריכים אם יש לכם הרבה ריהט וחפצים תצטרכו משאית גדולה אך אם יש לכם מעט ריהוט וחפצים או אפילו פריט בודד תצטרכו חברה להובלות קטנות.. לא תמיד שמדובר בפריט בודד תתאים כל חברה ישנם סוגי הובלות המתאימות לברת הובלה מקצועית ולא כל חברה יודעת כיצד לבצע עבודה שכזאת לדוגמה לצורך העברת פסנתר באמצעות חברת הובלות יש צורך בידע מקדים על הפסנתר ועל דרך ההובלה של פסנתרים. לכם צריך לבחור חברת הובלות במשנה זהירות כדי לא להיתקל בכל מיני נוכלים למיניהם.

המלצות מחברים או ממכרים יכולים להועיל המון במקרים של הובלת דירה תוכלו למשוע חוות דעת על חברות שונות מאנשים שונים שכבר עברו את התהליך של העברת דירה ולבחור מכל אלו את חברת ההובלות המתאימה לכם ביותר מומלץ בנוסף לגלוש באינטרנט ולחפש אחר חברה אמינה וטובה בעלת המלצות חמות לביצוע מעבר הדירה וההובלה.

אחרי שכבר בחרתם חברת הובלות מומלץ לעשות חוזה או לקבל הצעת מחיר מחייבת מצד החברה וזאת לאחר ביקור של נציג מטעמם לראות כמה פריטים יש להעביר מה המיקום והגודל המרחק והקומות שיש לעלות ולרדת וכל זה כדאי מאוד לעשות כדי למנוע בעיות עתידיות ביום מעבר הדירה. 1882777

לא מומלץ לקבל הצעת מחיר דרך הטלפון הדבר מראה על חוסר מקצועיות מצד החברה ונותן פתח לבעיות וצרות ביום של מעבר הדירה.