אולמות אירועים – הדברים החשובים בבחירת אולם האירועים

אירועים באולמות אלגריה

כאשר אתם עומדים בפני בחירת האולם בו תחגגו את שמחתכם עליכם לשים לב לכמה פרטים חשובים. בשל האפשרויות הכמעט בלתי נגמרות בעולם אולמות האירועים פעמים רבות שהדבר יוצר בלבול גדול בקרב בעלי השמחה. על כן חשוב להקפיד לשים לב לדברים הבאים על מנת שלא ליפול לבלבול במקרה הטוב או לאי הבנה במקרה הרע שעלולה לגרור אחריה הפסדים של אלפי שקלים. מעבר לנראות האולם, לאוכל המוצע בו ולגודלו שאליהם נתייחס בהמשך, קיים פן נוסף וחשוב לא פחות אליו עלינו להתייחס במלוא תשומת הלב.

איך לא ליפול בחוזים

בעת חתימת החוזים לסגירת האולם אותו בחרנו, עלינו להיות מפוקסים היטב ולקרוא סעיף סעיף בכל החוזה בנינו לבין האולם. פעמים רבות שקיימים סעיפים אותם פספסנו ולאחר האירוע מסתבר שעלינו להוסיף עוד כמה אלפי שקלים בגלל זה. לכן חשוב לשים לב לדברים הבאים:

א. האם המחיר עליו סגרתם כולל את כל תשלומי התפאורה, תאורה, הגברה וכו'? פעמים רבות המחיר הסופי לא כולל שירותים אלה עליהם תידרשו לשלם עוד אלפי שקלים בתום האירוע. יש לשים לב לדבר.

ב. האם המחיר עליו סגרתם כולל את המלצרים שיושבים על הבר? פעמים רבות המחיר הסופי שסגרתם אינו כולל את "אנשי המזיגה" עליהם תאלצו להוסיף עוד כאלפיים שקלים בתום האירוע. חשוב מאוד לברר את הנושא.אירועים באולמות אלגריה

ג. במידה ויגיעו מספר מוזמנים גדול ממה שציפיתם, כמה תאלצו לשלם על כל מנה נוספת? רבים לא תמיד שמים לב אך על מנות נוספות שנפתחות מעבר לכמות שסגרתם עם האולם תשלמו מחיר גבוה יותר, קרי: על כל מנה כזו תשלמו לפחות חמישה עשר אחוזים יותר מהמחיר ששילמתם על כל שאר המנות.

ד. עד איזו שעה האירוע יכול להימשך ללא תוספת תשלום? פעמים רבות באחד מסעיפי החוזה מופיעה שעת הסיום של האירוע, כל חריגה משעה זו תגרור אחריה תוספת תשלום.

ה. במידה וסגרתם עם בעל האולם על ארבע מאות מוזמנים, האם תוכלו לשנות את כמות המוזמנים מעת לעת? רבים לא יודעים אך כל שינוי בכמות המוזמנים עלול לגרור אחריו בעיות. במידה ובעל האולם שלכם יבחר להישמע לחוזה באופן יבש על פי רוב לא יהיה ניתן לשנות את כמות המוזמנים ללא הוספת קנסות של כמה עשרות אחוזים על כל מנה.

לאחר שדנו בנושא החשוב ביותר שהקפדה בו תשאיר עוד כמה אלפי שקלים בכיס שלכם, ניתן כעת לעבור לתחום היותר כיפי וטעים.

  • נראות האולם כמובן חייבת להתאים לטעמכם האישי, במקרים רבים מראה האולם הוא זה שנשאר בזיכרון שלכם ובזיכרון האורחים שלכם (וכמובן גם בתמונות ובסרטונים שילכו איתכם כל החיים). צפו במגוון עיצובי אולם מרהיבים באתר של אלגריה מתחם אירועים
  • האוכל המוגש באולם חייב אף הוא להתאים לטעמכם האישי, על כן חשוב מאד לבוא מפוקסים וחדורי מטרה לימי הטעימות ובאמת לבחון את האוכל המוגש לכם.
  • גודל האולם חייב להיות מתאים לכמות המוזמנים שלכם על מנת להבטיח להם נוחות מרבית.

אלגריה אירועים

ניתן להצביע על מספר גורמים שצוינו לעיל שכל המקפיד עליהם יחסוך מעצמו הוצאה מיותרת של אלפי שקלים, עוגמת נפש ומוזמנים מאוכזבים!