מגרש רכבים לפירוק – לא מה שחשבתם 

קונה מכוניות לפירוק ניר המהיר

אנחנו מכירים מגרשים כאלה – הם נמצאים בצדי הדרכים, ונראים לנו כהררי פסולת מתכתית חסרת שימוש וערימות של מכוניות ישנות. אך לא הרבה יודעים כי במגרשים אלו מתרחשת מהפכה המביאה תועלת לגורמים רבים – למוכר שנפטר מהרכב, לקונה החלפים, לתעשייה, לזיהום האוויר בפרט ולשמירה על הסביבה ככלל. איך מגרש רכבים לפירוק מצליח לעשות את כל זה? כל זאת ועוד במאמר הבא.

חמישה דברים שלא ידעתם על מגרש רכבים לפירוק

זה חוסך כסף למוכר – נוצרה תדמית מטעה כי מכירת רכב לגריטה זה "לזרוק כסף לפח" אבל זו אשליה שלא מתחשבת בכלל התמונה. למעשה, המשך החזקת הרכב הישן או התקול מצטיירת כמהלך שלא גורמת להפסד או לרווח, אך הרגשה זו היא אשליה. רכב בגיל מופלג דורש שגרת טיפולים אינטנסיבית ויקרה, שמפתיעה שוב ושוב בהוצאות תחזוקה נוספות. כמו כן, רכב ישן הוא צרכן דלק כבד, נוסף על שתיה צפויה של שמן. ברכבים פגועים אחרי תאונה, גריטה תסייע להסרת העול הכלכלי של רישוי הרכב, סכומים שמסתכמים ליותר מאלף שקלים בשנה. כמובן שהשמשה של רכב במצב כזה עלולה להיות לא יעילה. קונה מכוניות לפירוק ניר המהיר

זה חוסך זמן למוכר – במידה והרכב מיועד לגריטה עקב גילו, הליך מכירת רכב אינו עניין של מה בכך. שוק רכבים יד שניה רווי בסחורה מעולה בגלל תנועת רכישת רכבים חדשים. על אחת כמה וכמה שקיים קושי במכירת רכבים ישנים בעלי פוטנציאל גריטה. אלו מתקשים במיוחד למצוא בעלים, במיוחד במקרה בו יש להם בעיות מכניות שונות. לכן, כשבעל הרכב מוסר אותו לגריטה, הוא חוסך לעצמו הליך מתיש וארוך, שלא בטוח שיסתיים בהצלחה.

זה משתלם לקונה החלפים – עבור קונה החלפים, מגרש רכבים לפירוק הוא גן עדן ממש. בעל רכב שמחפש חלק מסוים כדי להשיב את רכבו למצב תקין לא חייב לקנות את החלק ממוסך, ולספוג סכומי תיווך גבוהים ומבחר קטן. במגרש מסוג זה, יוכל הלקוח למצוא את מבוקשו במבחר גדול, במחיר טוב מאד.

זה מפחית זיהום אוויר – כיום, המדינה מעודדת בעלי רכבים הפולטים גזים מזהמי-אוויר לגרוט את רכבם, ולקבל בתמורה פיצוי כספי. כך, מגרשי גריטה תורמים לשיפור איכות האוויר אותו אנחנו נושמים – הם מסייעים לרכבים מזיקים לרדת מהכביש וגורמים לבעליהם להחליף אותם ברכבים ידידותיים לסביבה.

זה מונע בזבוז משאבי טבע – במהלך הליך הגריטה של הרכב, הוא מפורק לחלקים ולחומרי גלם. אלו לא מושלכים למטמנות האשפה הציבוריות. למעשה, המגרשים עושים שימוש חוזר במרכיבי הרכב השונים, ובכך – תורמים למחזור החומרים השונים ומונעים בזבוז משאבי טבע.

משתלם, חסכוני, אמין

כשאתה מוסר את הרכב שלך לפירוקייה הנכונה, אתה יכול להיות בטוח שההליך שלפניך יהיה הוגן. בחרו במגרש פירוק עם מוניטין עשיר של אמינות, ידע מקצועי רב ויושר. למכירת רכב ישן במהירות ובמקצועיות וכמובן במחיר משתלם פנו אל ניר שירותי מכירת רכב לפירוק אשר ישמחו לתת לכם שירות ולעזור לכם להיפטר מהאוטו הישן בהקדם

גרר ניר פירוק מכוניות