איך בדיקת חשמל ב"ש באה לידי ביטוי במשחק בוסרמיל

בתור ילד באר שבעי שדל והתחנך בעיר, אני זוכר עוד את ימיו של יוסי בניון בהפועל באר שבע, וכמה חבל שהוא לא שב אליה כשהוא חזר אלינו לבאר שבע. השאיר לכם קטע של יוסי בניון והביצועים סתם בשביל להתגעגע

בכל אופן דרך משחקיה של הפועל באר שבע, באחד מהמשחקים שבהם נכבו האורות בוסרמיל, התחלתי להתעניין ולהבין בדיוק כמה חשובה בדיקת חשמל ב"ש.

 בדיקת חשמל יכולה להציל חיים

חשמל זהו עסק מסוכן. אין להתעסק בתיקוני חשמל בעצמינו, אלא רק לפנות לחשמלאי מוסמך. בנוסף, לאחר שיפוץ ושינוי נקודות חשמל יש לבצע בדיקות חשמל על ידי חשמלאי בודק.

בטיחות ושמירת נפשות היא מעל הכל. החדשות מלאים בסיפורי אימה על אסונות שנגרמו בגלל רשת חשמל לא תקינה וחוטי חשמל שלא תוקנו בזמן בתוך הבית הפרטי. כדי לוודא שלך זה לא יקרה, חשוב לבצע בדיקות חשמל ב"ש על ידי חשמלאי בודק.

בדיקת חשמל ב"ש

חשמלאי בודק זהו אדם המוסמך לבצע בדיקה מקיפה של רשת החשמל הביתית. הדבר חשוב ביותר לבטיחות החיים שלכם ולבטיחות המתארחים בביתכם. אין להקל ראש בבדיקת חשמל ב"ש.

בדיקת חשמל ב"ש מזמינים לאחר שיפוץ מלא של הבית, בו נגעו בנקודות החשמל, הוסיפו נקודות חשמל חדשות והעבירו חוטי חשמל חדשים. גם לפני הכניסה לבית חדש שרק נבנה יש להזמין חשמלאי בודק. חוץ משיפוץ ובית חדש, בדיקת חשמל ב"ש כולל גם בדיקת הארקה וגם בדיקה לפני ביקורת של חברת החשמל , למשל בבתי עסק ובמפעלים.

בדיקת חשמל ב"ש מתבצעת על ידי חשמלאי בודק. חשמלאי בודק מוסמך בשלוש דרגות, וכל רמה מאפשרת לו סמכות יתרה. חשוב להדגיש כי בדיקת חשמל ב”ש שנעשית על ידי חשמלאי בודק, אשר לא מורשה לביצוע היקף הבדיקה שביצע- אינה תקפה.

עבור בית פרטי מספיק להזמין חשמלאי בודק  בדרגה 610 -הדרגה הראשונה-לביצוע בדיקת חשמל ב"ש. אם יש וצרך לבצע בדיקת חשמל בבתי מגורים ועסקים קטנים יש צורך בחשמלאי בודק דרגה 620. הדרגה השלישית של חשמלאי בודק היא 630, ובעל מקצוע זה מוסמך לבצע בדיקות בכל היקף גודל שהוא, כולל מפעלים גדולים במיוחד.

כאשר עולה הצורך לבצע בדיקת חשמל ב"ש ובדיקת הארקה, הקפידו להזמין לבדיקה חשמלאי בודק המוסמך להיקף הבדיקה. חשמלאי בודק מוסמך לראות את התמונה הכוללת ולזהות נקודות תורפה מבעוד מועד,ולהציע הצעות לשיפור, כדי שתוכלו לשמור טוב יותר על החיים שלכם ולמנוע אסונות.

תגובה אחת בנושא “איך בדיקת חשמל ב"ש באה לידי ביטוי במשחק בוסרמיל”

  1. כמה יכול לעלות לי להתקין טלויזיה 55 אינץ ? אני מחפש חשמלאי מומחה שיתן מחיר סבבה

סגור לתגובות.