השכרת אוהלים בכנרת

חופשות קמפינג הן חוויה נהדרת שכל אדם חייב לעבור לפחות פעם אחת בחיים, ורצוי עם משפחה או חברים. תשכחו מטראומות של טיולים שנתיים מפעם. הפעם מדובר בקמפינג של ממש. חופשה שבה הכל נעשה בשטח, והשטח הוא הכנרת הקסומה שבכל שעה של היום ובכל עונה היא נראית אחרת ומעניקה נופך רומנטי לכל חופשה. הכנרת עצמה מזמינה כל אדם ללון על חופיה, ויש סביבה לא מעט חופים מוסדרים שתוכלו ללון בהם עם אוהלים. השכרת אוהלים בכנרת היא הדרך הנפלאה ביותר לבלות בה חופשה שנתית, משום שבקשר הבלתי אמצעי הזה בטבע תוכלו לחוות חופש אמיתי. הבילויים והדברים שאתם יכולים להרשות לעצמכם בשטח שונים לחלוטין מחופשה במלון או בצימרים. אין ספק שגם זה נהדר בפני עצמו, אבל לקמפינג בשטח מסודר, שיש בו את כל השירותים הנדרשים, יש זיכרונות אחרים לגמרי. חבילת אוהל עם ציוד עד חממישה עשר איש יכולה לעלות מ-שבע מאות ש"ח ליום ועד אלף חמש מאות שקלים לשבוע, כולל כל מה שתצטרכו. חודש כזה יכול להגיע ל3 אלף ש"ח.

לעשות הכל לבד וליהנות מזה

באופן מפתיע, חופשת קמפינג בכנרת היא חופשה שבה אתם מגלים להפתעתכם שאתם מוכנים לעשות כל מה שאינכם עושים בדרך כלל. מתברר שכשיוצאים חופש ושוברים שגרה, זה מהנה מאוד לגייס כוחות לעמול מעט על הכשרת השטח, להקים אוהל, לסדר ציוד, לפרוס מזרנים ושקי שינה, לסדר לילדים את הפינה שלהם, לגדר את השטח, להקים מטבחון מוגן, להחנות את הרכב כך שהוא מסוכך על הפינה שלכם, אם זה אפשרי, ובאופן כללי להוציא מרץ ולהקים אוהל מתחת לידיים עם כל המשפחה. השכרת אוהלים בכנרת מאפשרת לכם לבלות זמן איכות בצורה שונה מהיום יום הרגיל שלכם בבית, והשוני הזה הוא שעושה את ההבדל הגדול שבין חופשה רגילה לחופשה מיוחדת שתיזכר לזמן רב. אם תשאלו חברים או ילדים מה הם זוכרים מחופשת הקמפינג זאת תהיה דווקא תחושת החופש שמותר להם לעשות הכל, שהם יכולים פשוט לקום ולהיכנס למים או לעשות על האש בדיוק כמו ביום העצמאות, להכין ארוחות משותפות וברביקיו, לצלול ולשחות וליהנות מחופשה בניחוח אחר לגמרי מפינוקים בבית המלון.

ההבדל בין גריל לברביקיו!

חופשה שבה לא חסר שום דבר

בחופשת קמפינג כזאת בכנרת מומלץ לצאת עם כל הציוד שלכם מראש. כל חנות או חברה שמספקת השכרת אוהלים בכנרת מספקת גם ציוד נלווה שחיוני לכם לחופשה. למעשה, אם אתם לא נוהגים לצאת הרבה לחופשות כאלה, עדיף לכם לשכור אוהל וציוד. יש לזה סיבות רבות, אבל בעיקר המקום שדרוש לאחסון ותנאי האחסון עצמו שמחייבים תחזוקה הולמת כדי שהאוהל לא ייהרס מתנאי מזג האוויר. כמו כן, תגלו שבכל שנה אתם עשויים לרצות לצרף עוד חברים ולכן אתם זקוקים בכל פעם לאוהל גדול יותר. הציוד הנחוץ לכם הוא גם המזרנים שמניחים מתחת לשקי השינה, השטיחים המיוחדים של רצפת האוהל, שקי שינה, ציוד בישול ומטבחים, ציוד תאורה מיוחד וגופי תאורה וגנרטורים במקרה הצורך, ועוד המון אבזרים וגאדג'טים שממציאים במיוחד לחובבי הטיולים הנפלאים בטבע. השכרת אוהלים בכנרת תפתור לכם את בעיית הלינה, יצירת ההנאות בחופשה זו היא בחירה שלכם בלבד. רצוי להזמין אוהל ענק שיתאים לכולם ,אוהל למשפחה יכול לעלות עד אלף חמש מאות שקלים חדשים לשבוע בחבילות מסוימות ותלוי במבנה האוהל, כולל ציוד אם תבחרו בחבילה.

השכרת אוהלים – כל אחד והמטרה שלו

סט שולחנות וכסאות להשכרה
סט שולחנות וכסאות להשכרה – 123 rf

גרים באזור הכנרת וצריכים סוכת אבלים? אז הסעיף הזה בשבילכם: כל אחד אשר מחפש אוהלים שמתאימים לאבלים מוזמן יכול לקבל שירות מעולה באתר אוהלי הפסגה. עם הזמנתכם תוכלו לקבל גם כסאות,כורסאות, מחצלות,מצננים,מקררים,מחממים ועוד מגוון רחב של מוצרים נילווים שישדרגו לכם את החווה באוהל שאותו תרצו להזמין. במידה ואתם בתקופת אבלות לאחר עילוי נשמת המנוח (שלא נדע) תקבלו בדרך כלל בחבילות השכרה של סוכות האבלים ציוד כמו ספרי תנך , כיפות וכדומה.

תמוה של אבלים אוהל
אוהלים של אבלים – 123 rf

 

 

 

ומה לגבי אירוע משמח?

היום במקום "להרים אירוע" ולהשקיע הרבה מאוד כסף ניתן למצוא חלופות מאוד פשוטות וזולות כמו השכרת אוהלים שמתאימים בעצם לכל מטרה, כל שעליכם לעשות לזה להעריך את מספר המוזמנים שלכם.

אחרי שיש לכם את המספר המדוייק של המוזמנים אתם צריכים לבדוק מהו גודל האוהל שמתאים, למשל אם יש לכם בין 40-55 מוזמנים אוהל של " 4 על 10 " יכול לעשות את העבודה בצורה טובה מאוד והמחיר של השכרה של אוהל כזה לאירוע יכול להיות באזור ה 2000 שקלים (אל תתפסו אותנו במילה).

במידה והחלטתם להזמים מוצרים נילווים שהם בקטגוריה אקסטרה למשל מקרר תהיה עלות של בערך 300 שקלים לכל יחידה.

לצפייה במחירים ומידע על אוהלים תיכנסו לאתר https://www.hapisgarent.co.il/ ותוכלו להתרשם מהמוצרים שמוצעים להשכרה.